07 Haziran, 2010

Gezdim, tozdum ama boş durmadım!

Bu yıl sanırım ben leyleği havada gördüm! Nisan ayında ailemin yanına, memlekete gitmiş, ordan da Afyon'a geçmiştim, üzerinden bir ay geçmeden bu sefer de eşimin memleketine küçük bir gezi yaptık:) Mayıs sonunda Urfa'ya gittik; gezdik, görülesi mekanları gördük, ben hasta oldum geldik :) Urfa çok sıcaktı, eh bende de saman nezlesi olma gibi bir meziyette olunca, ben yaz başında o sıcakta grip olup geldim.


Hasta olunca da hem blogumu hem de forumu bir hayli ihmal ettim...Sizlerle Urfa'nın en ünlü mekanı, Balıklı Göl'den bir kaç resim paylaşayım...Mutlaka gidin grün derim, Hz. İbrahim'in doğduğu mağara, Hz Eyüp'ün sabır mekanı, tüm bunlar gerçekten güzel, görülmeye değer yerler...Tüm bunların yanısıra Urfa oldukça modern ve gelişmiş bir şehir.Etrafında hiç yeşil alan olmamasına rağmen şehir yeşillendirilmiş, hele ki Balıklı Göl ve etrafı, çölde bir vaha gibi olmuş....Fırsat geçerse elinize mutlaka gidin görün derim Urfa'yı...


Share:

4 yorum:

  1. Batman ı , Mardin'i gördüm Urfa henüz nasip olmadı çok güzel bir yere benziyor. yemeklerı zaten muhteşem. umarım bir gün nasip olur da giderim.

    YanıtlaSil
  2. geçen sene yaz tatilinde eşimle yaptığımız güneydoğu gezisi sırasında urfaya da gitmiştik.biz de urfayı çok beğenmiştik,katıldığımız sıra gecesini,çiğköftenin ve şıllık tatlısının tadını,bir de urfanın cehennem gibi sıcağını unutmak mümkün değil:))

    YanıtlaSil
  3. Lindo e muito elegante.Parabéns!

    bjs
    Nélia

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle sıcağı unutulacak gibi değil, hele ki o sıcakta ben grip olunca, benim için daha da anlamlı oldu:))

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz