04 Temmuz, 2010

Pembe Merserize Şal


Bu yaz ilk defa merserize iplerle bir şeyler ördüm. Merserize iplerin sentetik olduğunu düşündüğüm için çok fazla sıcak bakmıyordum aslında merserize ipleri kullanmaya. Ama fikrim değişti. İlk şalımı Yarn Art'ın Summer' ı ile ördüm ve arkası geldi. Henüz geridrmediğim ve bitirmediğim şallarımı da umaırm en kısa zamanda sizlerle paylaşırım. 
Gelelim pembe merserize şalıma...Bu şalın örneği her zamanki gibi Ravelry'den. Adı Traveling Woman, örneğin sahibi ise tanıdık, daha önce Saroayan'ını ördüğümüz sevgili  Liz Abinante . Ben her zamanki gibi bu şalı da büyük bir zevkle ördüm...

Bu güzel örnek için sevgili Liz Abinante'ye çok teşekkürler.
Thanks to Liz Abinante for this lovely pattern...



Share:

16 yorum:

  1. sercan hanımcığım gene harika bir şal örmüşsün ellerine sağlık güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. sercan bende bu şaldan örmeyi çok istiyorum.ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. sercancım harika olmuş,ellerine ve de emeğeine sağlık,iyi ve güzel günlerde kullan canım....harikalar yaratmaya devam ediyorsun hani :))))

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim arkadşalr..şal örmek gerçekten çok zevkli ve bitirince insan kendini harika hissediyor...örgükolikcim tatil telaşları bitsin foruma eklemeyi düşünüyorum bu şalı, beraber öreriz...

    YanıtlaSil
  5. sercancığım ellerine sağlık çok güzel olmuş
    foruma yine giremiyorum kafayı yiyeceğim

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. sercancığım blog listenden silinmişim bir sebebi varmı acaba

    YanıtlaSil
  8. gülocum çok saol yorumun için...sitemiz ne yazıkki sunucudan kaynaklı bir prpblemden doalyı 4 gündrü açılmıyor...hiç birimiz giremiyoruz yani... blog listemden silneme sebebin ise ben farkındaysan yine görünüşünde değişiklik yaptım, eksik bloglar var listemde onları aklıma geldikçe tamamlıyorum.. hatırlattığın için saol hemen ekliyorum seninkisini..

    YanıtlaSil
  9. canım sadece bizim forumda bu sorun yaşanıyor biliyorsun pek anlamam ama acaba başka bir yeremi taşısan tabi bu benim fikrim olurmu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  10. gülocum diğer forumlar diyerek bahsettiğin forumalrn bir çoğu ücretsiz alanalrdna yayın yapıyor, onalırn herhangi bri şekilde sunucu problemleri olmuyor, kapanırsa tamamen kapanıyorlar, mahkeme kararıyla kapalı siteler gibi...bizimkinin probelmei sunucumuzdan, ben her sene hem forumuna dı için hem de alanı için ücret ödğyorum ve bu sunucudan hizmet alıyorum..ne yazıkki bir süredir sunucda bir takım problemler var, umaırm yakın zamanda düzelecek, düzelmezse farklı bir sunucdan yine ücret karşılığı hizmet alamya devam edeceğiz...bu arada forum bugün itibari ile açıldı, umarım bundan sonra sorun yaşamayız.

    YanıtlaSil
  11. Mehaba Sercan Hanım
    uzun zamandır foruma giremiyorum.Her açtığımda site bulunamıyor diyor.Sorunu anlayamadım.Yardımcı olursanır iyi olur forumu özledim.Sonne :)

    YanıtlaSil
  12. nerelerdesin şekerim,ben döndüm hadi artık sen de dön aramıza.özlettin kendini.hemn foruma bakıyorum bakalım yeni marifetlerin neler..sevgiler canım

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir şal.. renk de tam bana göre.. ellerinize sağlık...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Sercan hanım,ben de Liz Abinante den bir pattern satın aldım geçenlerde...Adı like honey cowl.Çok güzel bal peteği ve saç örgüleri var.Bana kafayı sıyırttı bu pattern!Defalarca Liz e yazmama rağmen kadın yardımcı olmadı!Ravelry den ya da liz in kendi sayfasından görebilirsiniz.Size pattern i de gönderebilirim.Yardımcı olursanız minettar olacağım:))) CANAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canancım modele baktım ama bildiğim bri örnek değil, sizin için mahsuru yoksa mail adresime patterni gönderin ben sizin için çevirisini yapayım, elimden geldiğince d enasıl örüleceğini gösteririm...

      Sil
  15. Gönderdim adresinize,dilerim çözersiniz...Spam kutunuza bakın gelmezse.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz