17 Ekim, 2010

Ben geldiiiiiimmmm!!!

Merhaba herkese, sonunda gelebildim! Ne zormuş şu tadilat ve taşınma işleri...Öyle komik ve sıkıcı bir durumdu ki anlatamam...Aslında mutlaka anlatmam lazım size yokluğumda neler olduğunu, neden bir türlü bloguma bir şeyler karalayamadığımı...

Her şey, eve tadilat yaptırmaya karar vermemizle başladı, dedik girmeden yaptıralım hiç olmazsa pisliğini, eziyetini çekmeyiz...Allah'ın izniyle demeyi ihmal etmişiz galiba :P Önce 10 gün sürecek tadilat 12 günün sonunda hala hiç ilerlememiş bir şekilde kaldı, haliyle eşim ustamızı göndermek ve yeni ustalar bulmak zorunda kaldı. Neyse o ustalar bizi bekletmeden hemen eve girdiler. Ama bu arada eşim 10 günde bitecek diye tadilat, hem nakliye ile anlaşmıştı, hem de oturduğumuz evin sahibine çıkacağımız tarihi vermişti. Öyle ki nakliyeciler bizim eşyaları toplarken, eski evi tutan kiracılar bizim boşalttığımız odaları temizliyor, bir kısmı da kendi evlerindeki eşyaları nakliye aracını yüklüyor ve bizim evden gitmemizi bekliyorlardı :( Bu arada bizim evde de ustalar fayansları döşüyorlardı :)) ( gülsem mi ağlasam mı bilemedim :P)
Neyse, eşyaları odalara taşıttık, ama yerleşemeden 2 gün geçirdik...Bu arada kardeşimde kaldık bir süre, fayans işi bitti, pis iş bitti artık yerleşelim dedik..Büyük hata!! evimizde mutfak yok, dolaplar takılmamıştı. Banyo yok, duşakabin, klozet ve lavabo takılmamıştı! Biz yine de "evim evim güzel evim " dedik eve yerleştik, hatta kalmaya başladık. Gün içinde eve gelen ustalarla kaynaştık, kanka olduk :))
Ama mutlu son, bu hafta sonu itibari ile artık evimin Allah'a bin şükür hiç bir eksiği kalmadı gibi...Düzene girdi hayatımız sonunda...Ben de tabi hemen yarım kalan işlere, örgülerime döndüm...Bitmiş ama bir türlü gerdiremediğim şallarımı gerdiriyorum, gerdirdikçe ekleyeceğim. Üstelik bu son bir haftada harika şeyler ördüm onları da en kısa zamanda ekleyeceğim...
Şimdilik bu kadar, en kısa zamanda görüşmek üzere!!
Share:

8 yorum:

  1. hoşgeldin. o harikaları yayınla bir an önce. kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  2. canım sıkıldın yoruldun ama değdi evin güzelleşti Allah ağız tadıyla oturmanı nasip etsin artık şu şalları görelim bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. çok özlemiştim seni canım benim,hayırlı olsun yeni evinizde mutluluklar dilerim sana ve ailene.inşallah her gününüz çok mutlu,huzurlu ve sağlıklı olur.çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. canlarım çok saolun , vallahi özleidm blogumu, yazı yazma telaşını, resimler net ve güzel görünsün diye (ki ne kadar başarısız olduğumu bir önceki yazımda belgelerle kanıtladım :P) aynı şeyin kırk tane fotoğrafını çekmeyi...güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim, en kısa zamanda sizleri ve diğer blog arkadaşlarımı da ziyeret edeceğim...çok özledim çoookkk!

    YanıtlaSil
  5. Huzurla sağlıkla oturun inşallah.örgüleri merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sercan yeni eviniz hayırlı uğurlu olsun.Soğlıklı. mutlu,huzurlu bir yaşam diliyorun yeni evin yepyeni heyecanla yepyeni mutlulukla dolsun canım sağlıcakla kal canısı

    YanıtlaSil
  7. saolun şükran hanımcım...darısı ev almak isteyen herkesin başına

    YanıtlaSil
  8. Sercan neden yasaklandığımı öğrenebilirmiyim acaba :(( sorun ne ne yaptım

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz