10 Mart, 2011

Ankara'ya kar geldi!

Ankara'ya kar geldi ama tam da bloglaırın kapalı olduğu zaman geldi..Bloguma resimleri koyamadım, sizlerle paylaşamadım diye içim gitti...Hemen ekliyorum kar manzalarını. Resimleri çekebilmek için karda kıyamette attım kendimi sokaklara...

Mutfak penceresinden çektim bu resmi, akşamüstü kar yağıyorken..Bir ara baktım kar durdu, hemen "ben markete gidiyorum" diye attım kendimi dışarıya...

Bu resim apartmandan çıkınca karşıma çıkan manzara, spor merkezi, parkımız ve karşı tepedeki ev de başbakanın evi...
Parkımızın yürüyüş yolu, karda yürüyüş yapanlar vardı, ben piknik yapılan  ve hayvanların bulunduğu kısma geçmedim (minik bir hayvanat bahçemiz vardır).
Bu resimleri çektikten sonra markete uğradım, dönüşteki manzarayı görünce dayanamadım bir tane daha çektim.


Parkın ışıkları açılmış, başbakanın evinin ışıkları çok parladı hepsini net göremiyoruz ama park harika görünüyor...Sağ taraftaki apartman bizim apartman, arada solda görünen beyaz yerde Türkiye'nin en büyük akvaryumu denilen akvaryum..Tam karşımızda da spor merkezinin açık havuzları var..Gece harika bir manzara olacak eşimi razı edebilirsem yine çıkarız belki parka doğru..
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz