25 Aralık, 2011

Vakit Geldi

Evet vakit geldi arkadaşlar... Gerçi biraz erken, 40 haftamızın dolmasıan daha 13 günümüz var ama, ne yazık ki benim rahatsızlıklarım sonuna kadar beklememize izin vermiyor. Hayırlısı budur inşallah.

Yarın, yani 26 Aralık Pazartesi sabahı hastaneye giriş yapacağız. Allah izin verirse, herşey yolunda giderse yarın kızımıza kavuşacağız. Her anım dua etmekle geçiyor, korkuyorum...İnşallah her şey yolunda gider ve güzle haberlerle dönerim sizlere...

Ben nazara inanan biriyim, teyzesi de bildiği için kızımın odasına minik bir nazarlık almış. Yazımı onunla süsleyeyim istedim... Allah kızımı nazarlardan, şerden, tüm kötülüklerden korusun inşallah...

Share:

10 yorum:

  1. Bebeğine sağ-salim kavuşmanı diliyorum. Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. Allah tamamına erdirsin

    sağlıkla kavuşursun inşaAllah bebişine :)

    YanıtlaSil
  3. canısı en az senin kadar heyacanlı oldumu bilmeni isterim. Kalbim seninle Herşey gönlünce olsun seni çok seviyorum ve çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Canım hiç korkma, sağlıcakla kuzucuğunuzu kucağınıza alırsınız inşallah:) Sana ve miss kokulu bebişine sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. sağlıkla kavuşun kızınıza:))

    YanıtlaSil
  6. mevlam hayırlısı ile yavruna kavuşmanı nasip etsin sercan hanım dua edeceğim sana hem yasin oku yasin süresi doğumun kolay olması için faydalı diye biliyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Dilerim her şey istediğin gibi olsun. Güzel haberleri bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  9. canım benim inşallah herşey yolunda gitmiştir ve şimdi minik meleğin kucağındadır..hayırlı haberlerini bekliyorum.acil şifalar dilerim sana..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inş.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz