29 Ocak, 2012

Anouk Tunik

Bebek beklerken en güzel şeylerden biri bebeğe bir şeyler örmekti.Bir heyecan örecekleri belirlemek, gördüğüm her modeli  "bunu da örmeliyim " diye arşive atmak, sıraya koymak güzel, bazense fazla yorucuydu :)) Elimden geldiğince bir şeyler ördüm, Eylül geldi ve farkettim ki ihtiyaçlarımıza göre değil, zevkime göre örmüşüm bir çok şeyi.

Bu tunik de bunlardan biri. Modelin adı Anouk, elbisesi de var, ama ben tunik olarak ördüm, örmesi zevkli ve kolay bir model, ama dediğim gibi ilk zamanlardaki ihtiyacı karşılayan bir şey olmamış ne yazık ki...Kısmetse kızım ancak 5-6 ay sonra giyebilecek bu tuniği...Şimdilik gardolabında askısında  duruyor :))

Share:

2 yorum:

  1. ellerine sağlık sercan çok güzel olmuş miniğin de iyi günlerde giysin inş. benim de hep aklımda olan bir modeldir yapmak kısmet olmadı

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz