28 Ocak, 2012

Küçük ama zeki !

Kış iyice bastırdı, son günlerde sık sık kar yağıyor Ankara'ya, yağmadığı zamanlarda ise hava gerçekten çok soğuk oluyor. Çoğu zaman  (-) 10 derecenin altında seyrediyor soğuklar...
Biz genelde evdeyiz, hatta hep evdeyiz, çıkmıyoruz dışarıya, soğuklar yüzünden, bir de malum henüz kırkımız çıkmadı bizim :) Geçen hafta Utku'şum bademcik ameliyatı olunca Eylül'le kuzenini ziyarete gittik. Malum hava soğuk sıkı giyinmek lazım, giyindik ama farkettik ki berelerimiz hep penye ve ya küçük geliyor ya da büyük...Eh ne yapalım hemen bir bere örelim ki bir daha dışarı çıkmamız gerekirse başımızı sıkı sıkı koruyalım.
Kolay ve kullanışlı bir bere bulmak için hemen Ravelry'i taradım ve Small and Clever (küçük ama zeki) beresini buldum. Nerdeyse bir kaç saat içinde ördüm ve bu cuma kızımı ilk aşısı için sağlık ocağına götürürken giydirdim. 


Babası nazar değer diye resimlerini koymama izin vermiyor, o yüzden ne yazık ki kızımın başında görüntüleyemedim beremizi, onun yerine size Ravelry'den bir kaç resim koyuyorum başta nasıl durduğuna dair fikir versin diye...

Berenin Türkçe açıklaması için bu yazıya bakınız
Share:

7 yorum:

  1. ah Sercan acilen bana da lazım bu bereden,inşallah bir fırsatını bulup örebilkirim kızıma.çok güzel bir model,sağol canım ya:))öpüyorum ikinizi de:)))

    YanıtlaSil
  2. canısı çok kolay ve gerçekten kullanışlı bir bere mutlaka ör derim...bunların modelli olanlaır d avar, bir de onalrdna öreceğim. örmek istersen yardım ederim. zeliha bebeğe de pek yakışır :))

    YanıtlaSil
  3. Çok cici ve kolay görünen bir bere, ellerine sağlık, arşivime alayım, günün birinde lazım olur :)

    YanıtlaSil
  4. yapılışını anlatırmısınız çok sevinirim aynur

    YanıtlaSil
  5. merhabalar. biraz gecikmeli bir yorum olacak benim ki. ben de burdaki anlatımlarla ördüm bu bereden aylar önce:)) çok beğenildi. hatta bloğumda ki yazıda paylaşmıştım.
    http://moriceninyeri.blogspot.com/search/label/bebek%20beresi
    nednse o zaman acemi bir bloger olarak blog izleme olayını ihmal etmişim:)) artık takipteyim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Emeğin için çok teşekkürederim Sercan bende yaptım güzel oldu:)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz