30 Ocak, 2012

Örelim Sökelim :))

Yakın çevrem bilir, genelde Kızılay'da Kocabeyoğlu Pasajındaki Beyaz Yün'den alışveriş yaparım.Her gittiğimde de orada örgü öğreten arkadaşlardan bir şeyler öğrenir ve ya benim gibi alışverişe gelen müşterilerle oturur, onlardan yeni bir şeyler öğrenir gelirim.

Her gittiğimde gördüğüm ama çok fazla dikkatimi çekmeyen, ama bir çok müşteri tarafından yapılan bir bere modeli vardı orada. Önce örüyormuşsunuz sonra da söküyormuşsunuz. Çok üzerinde durmadığım bir model. Geçenlerde Rus bloglarını gezerken bir baktım bu bere, hem de oldukça güzel bir şekilde örülmüş...Hımm  dedim ben bunu yapayım bir ara. Ama bir bakayım bizim Türk bloggerlarda anlatmış mı bu bereyi... Aradım taradım ve anlatımını buldum. Oradaki anlatımdan yararlanarak bir güzel ördüm, sonra da söktüm. Yok gerçekten söktüm model için değil, zira keserken çok sıkı kesmişim olmadı bere :)) Neyse bir daha ördüm ve karşınızda örülüp sökülen bere!!


Resimler için kusura bakmayın benim koca kafamda  ancak böyle duruyor bere, yoksa güzel bir model.

Anlatımı için lütfen Nazan Hanımın blogunu ziyaret ediniz. Ben onun anlatımının üzerine tekrar anlatmak istemedim, Nazan Hanımın emeğine sağlık.Nazan Hanımın blogunda bu yazıya da bakarsanız bereyi örenlerin farklı uygulamalarını görebilirsiniz. Benim yünüm bittiği  ve elimde de fazla olmadığı için böyle bıraktım, sizler farklı şekillerde süsleyebilirsiniz.
Benim öreceklere ufak bir tavsiyem var, ilmekleri kapatırken bir yandan da sökerseniz, gevşekliğini daha rahat ayarlarsınız. Ben ikinci denemem de öyle yaptım daha düzgün oldu.
Share:

5 yorum:

  1. şapkanın modeli çok hoşmuş..ama bak kıskandırıyosun kendini şekerim,bebekli bir anne olarak örgü öremiyorum diye hasedimden çatlıcam haberin olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Bu bere moda olduuuu :)
    Örmesi kolay, kullanımı güzel ya, annem istedi bundan, merserizeden, saçlarını toplaması için, öreceğiz mecbur :)

    YanıtlaSil
  3. filizcim valla bence benim kız büyüdükçe benim de örmeye fırsatım olmayacak gibi..zaten şimdi de ufak tefek şeyler yapabiliyorum bir de fazla uğraşmayacağım şeyler...

    banucum mutlaka ör bir tane, çok kolay ve hoş bir bere...ben özellikel bir tane daha örüp ponponla süslemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Meşhur bereden sende örmüşsün, çok sevindim Sercan.Ayrıca blog linkimi de vermişsin, çok teşekkür ederim.Aslında uzun süredir izleyicinim.Örgülerini ve stilini çok beğeniyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. nazan hanımcım emeğinize sağlık sayenizde ördüm...siz anlatmışken benim anlatmam da hoş olmazdı bend e blogunuza yönlendirdim örmek isteyenleri..ben de sizi takip ediyorum bundna sonra, harika şeyler paylaşmışsınız ...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz