27 Mart, 2012

Teyzesinin Marifetleri

Biz iki kız kardeşiz. Ben kardeşim sayesinde teyzeliği bundan 7 yıl önce tattım. Ama ben biraz geç kaldım kardeşime aynı duyguyu ancak bu yıl yaşatabildim. Teyzesi kızımı öyle seviyor ki, onlara gittiğimizde ve ya onlar bize geldiklerinde kucağından indirmiyor, yanına uzanıyor kızımla sohbet ediyor, öpüyor, kokluyor...Ben de bunları görünce mest oluyorum :))
Kardeşim uzun zaman banka müfettişi olarak çalıştı, yorucu, yıpratıcı bir iş. Utku'şum ilkokula başlayacak diye geçen nisanda işten ayrıldı. Ne tesadüftür ki bir ay sonra da ben  hamile kaldım :)) Hamileliğim ve doğumum sırasında yanımda olması benim için büyük nimetti...Evlerimiz de yakın olunca nerdeyse haftanın 5 günü görüşür olduk (tabi annemlerde beraber geçirdiğimiz koskoca bir yazı saymıyorum). Bu kadar sık görüşünce yıllardır eline örgü almayan kardeşime bir şeyler oldu. Tabi biraz da minik yeğenine ciciler örme hevesinden kaynaklandı. Sonunda onun da kanına girdim ve bu kış  birlikte örgüler ördük.
Teyzesinin miniğime ördüğü kırmızı hırkayı ve renkli yeleği sizlerle paylaşmak istedim. Teyzemizin henüz bir blogu yok (yakında olursa hiç şaşmayın ), onun yaptıklarını ben yayınlıyorum..

Kırmızı hırkamızın modeli Ravelry'den; February Baby Sweater.


Yeleğimizi kayınvalidesinde görmüş, bir gece de örüp bitirmiş. Kızıma öyle yakışıyor ki :)
Share:

5 yorum:

  1. güzel günlerde sağlıkla giysin Eylül bebek

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzeller kırmızı hırka uzun zamandan beri beğendiklerimin arasında

    YanıtlaSil
  3. maşallah kuzucuğuma annesinin kızı olacak şimdiden koklayıp öpüyorum fıstığımı

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz