26 Ekim, 2012

Cuma'nın Projesi-12

Bu hafta sizlere yeni bir teknikle lif anlatacağım. Şimdiye kadar hemen hemen en basit tekniği kullanarak lif ördük, şimdi ise biraz daha karışık bir teknikle lifler öreceğiz. Bu teknikle örülmüş lifleir daha önce anlatmıştım, bir hayli oluyor. Sizleri o yazıma yönlendirerek hem o lifi hem de Evren arkadaşımın annesinin örmüş olduğu bir modeli paylaşacağım. Önümüzdeki haftalarda ise bu teknikle örülmüş bir çok yeni modeli paylaşmayı umuyorum.

Liflerimiz çok basit modeller ama çok kullanışlı. Bu kare lifler nerdeyse benim ilk öğrendiğim lifler. Ve bu yıla kadar değişik lif modeli yapma sevdasına kapılmadan önce hep yaptığım bir model.


Bu lifin adım adım örülüşünü ve fıstıkla yıldız yapma tekniği bu yazımda görebilirsiniz.

Aşağıdaki de Evren'in lifleri.




Bu 2 lif örneği arasındaki fark, ilk lifte tüm kenarları 2. renkle örerken, 2. lifte sadece 2 kenarı 2. renkle örüyoruz.

Biraz tembel işi oldu bu haftaki lif anlatımım ama benim minişimden ancak bu kadar vakit kaldı...
Örecek herkese kolay gelsin.
Share:

2 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz