04 Nisan, 2013

Geldim, geldim !!

Ayyy ne kadar heyecanlıyım bu yazıyı yazarken anlatamam size...karnıma ağrılar girdi vallahi...Ne kadar uzun zaman olmuş ben buraları boş bırakalı, yazı yazmayalı...Sanki ilk kez yazıyormuşum gibi hissediyorum :)) Heyecandna şimdi boş boş yazar dururum...

Yok yok boş olmasın bu yazım, yaptıklarımı da paylaşayım değil mi ?? Paylaşacak aslında çook şey var, ama inanın hiç biri tam olarak hazır değil; birinin düğmesi eksik, birinin tam bitirme sıralarına gelmişken yünü bitti, birini o kadar uzun zamandır elime almıyorum ki, nasıl örüleceğini unuttum, birini bulamuyorum vs. vs....

Elimdeki tüm yarım işlere rağmen son zamanlarda örmek için çok heyecan duyduğum bir projeyi paylaşmak istiyorum sizinle bugün; Suzan'ın tunus işi patikleri.

Önceden beri açıklamasını yapsa da Suzan'cım ben de örsem şunlardan diye iç geçirdiğim patikleri, Suzan'cım geçenlerde açıkladı (yapılışı için sizi hemen oraya yönlendireceğim, açıklama süper zira).

Tunus işi bilen herkesin çok kolaylıkla yapabileceği çok cici patikler...Ben evdeki kalan yünlerle denedim, sonuç çok hoşuma gitti (bazı hatalar var ama siz görmezden gelin), en kısa zamanda uygun ipleri alıp bir kaç tane daha örmeyi planlıyorum.

Patiklerimiz aşağıda, açıklamalar bol resimli olarak Suzan Hobi 'de....



E ben tunus işi bilmiyorum, nasıl örerim diyorsanız, ben tunus işini buradan öğrendim , siz de bir bakın

Not: giyip göstermek isterdim ayakta duruşü çok güzle zira, ama biraz küçük olmuş, anneme hediye olacak bunlar, kendime göre örer örmez onları da paylaşırım :))
Share:

1 yorum:

  1. Canım benim ellerine emeklerine sağlık sercanım ,harika olmuş patiklerin , anneciğinde güle güle giysin öpüyorum teyzemin ellerinden,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz