10 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-10

Ben bu çiçek işine fena sardım...Tüm zamanım resmen çiçek modeli aramakla geçiyor. Bilgisayarın başına Eylül izin veridkçe geçiyorum, 1-2 saat ancak, onu da çiçek modeli aramakla geçiriyorum. Ama ördükçe insanın öresi geliyor, yeni ve değişik modelleri denemek de çok zevkli oluyor.

Bugün de sizlere çok basit ama çok cici bir çiçek modeli anlatacağım. Modelin sahibi yine Aminaath (blogunu mutlaka gezin), o size resimli olarak açıklıyor, ben de tercümesini yapıyorum, buyrun ...


Çiçeğimize birinci rengimizle 5 zincir çekerek başlıyoruz, bir halka yapıyoruz.
1. sıra:1 zincir çekin, halkanın içine 9 tane sık iğne yapın.İpi koparın, 2 renge geçin
2. sıra:7 zincir çekin, zincirin başından 4 zincir sonrası 5 tane 2li trabzan yapın, yandaki sık iğnenin tepesine batın. Tekrar 7 zincir çekin 4. zincire 5 tane 2li trabzan yapın, yandaki sık iğnenin tepesine batın. Bu şekilde sıra sonuna kadar çiçeğin yapraklarını örmeye devam edin.

Veee minik çiçeğimiz bitti ! Yapacak herkese kolay gelsin :))
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz