10 Eylül, 2014

Baykuşlarım

Geçen yazımda baykuşlar nereye uçuyor diye yazmıştım. Elimdeki projeden ipucu vermek için yapyığım baykuşları resimlemiştim size. O baykuşlar uçtu uçtu ve sonunda bir havlunun ucuna kondu :)

Baykuşlarıma çerçeve ördüm, sonra hepsini birleştirdim, kenarlarına ufacık bir oya geçtim ve havluya diktim. Dikerken biraz zorlandım, ilk defa bu tür bir şey yaptığım için, örmekten daha çok zaman harcadım ama onu da yaptım .




Nasıl olmuş sizce havlum??

Model Tecendo Artes blogundan, uzun zamandır arşivde bekleyenler arasından. Ben lif iplerini kullanarak ördüm, tığım da lif için uygun olan 8 numara tığ idi. Proje  sonunda elde ettiğim tecrübe, lif ipi çok uygun değil böyle bir iş için ve tığ da çok ince kaldı. Belki etamin yünü denilen iplerle ve ya ince merserizelerle çok daha iyi sonuç elde edilebilir.



Biz kullanmaya bile başladık havlumuzu...Yapmak isterseniz Tecendo Artes'i mutlaka ziyaret edin.

Yeni bir projede görüşmek üzere :)


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz