15 Nisan, 2015

Bere Meydan Okuması Bitti!

Ben bu yazıyı yazarken saatim 23:24 ü gösteriyor. Yaklaşık 35 dakika sonra meydan okumanın süresi doluyor. Çok yorgun, uykusuz ve biraz da rahatsızım. Sonucu sizinle paylaşmadan günü bitirmek istemedim.

Meydan okumada 10 bere 20 günüm vardı. Ben ilk 10 günde hiç bir şey yapmadan, araya başka projeler alarak meydan okumayı kendim için iyice zorlaştırdım. Son 10 günde 10 bereyi örmeye çalıştım. Sonuç bir bere hariç tüm bereleri bu saat itibariyle bitirdim. Meydan okumam ne yazık ki başarısızlıkla sonuçlandı :(

Şimdi ılık bir duş alıp uyumak istiyorum. Yarın yeni siparişim için yün almaya gideceğim, biraz keyif yapacağım anlayacağınız. Bu yazım sadece kısa bir not, son ördüğüm bereler, yünler, meydan okumanın bana kazandırdıkları vb bir çok konu bir sonraki yazımda olacak...

Herkese iyi uykular :)


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz