30 Haziran, 2015

Supla Aşkına!

Az önce yağan sağanağın serinliğinde yazıyorum bu yazıyı. Bazen hava o kadar serin oluyor ki bu günlerde evde kapıyı pencereyi kapatıp oturuyorum.

Gerçi iyi tarafları da var benim gibi miskinler için, bol bol kitap okuyorum; yağmurlu havada yapılacak en güzel şeylerden biri olduğu için...Bol bol örmeye çalışıyorum, bir diğer güzellik olduğu için.

Bugünlerde özellikle çabuk biten fazla yormayacak (ama bazen küçük olmasına rağmen sinir bozucu detaylara da denk gelmiyor değilim) modelleri tercih ediyorum. Ve yeni takıntım "doily" denilen bizim dantel örtüler.Bu modellerden harika supla modelleri örülüyor, hatta runnerlar...İşin püf noktası dantel modellerini dantel ipleriyle değil, pamuklu iplerle, merserizelerle ve kalın tığla örmek...Evinizde mutlaka çok sevdiğiniz bir dantel örtünüz vardır, bir deneyin derim...Bu arada bu modellerin biraz basitlerini, penye ipler dediğimiz kalın iplerle ve çooook kalın tığlarla örüp paspas veya kilim gibi sunanlar  da var :)

Bugün sizinle yeni biten suplalarımdan birini paylaşacağım. Yine Etsy dükkanımda satışa sunduğum bir model, ve dileyenlere sipariş üzerine örebileceğim bir model.




Bu suplayı Nako Pırlanta ve 3,5 mm tığ ile ördüm. Sonuç çok hoş oldu. Farklı iplerle denenebilecek çok cici bir model.






Bu supladan sipariş vermek isterseniz bana ınstagramdan, Facebookdan ve e-mail adresimden ulaşabilirsiniz.

Ve aman yok sipariş veremem, ben örerim kendime bundan diyorsanız, Falando de Croche yi ziyaret edin. Adım adım açıklaması var hatta bir de videosu koymuş Sonia Maria bu suplanın yapılışı ile ilgili.
Ve blogu gezmeyi de unutmayın, yararlanabileceğiniz daha bir çok güzel açıklama ve model var .


Bugünkü yazımı gökgürültüleri eşliğinde sonlandırıyorum...Sanırım bir sağanak daha geliyor...
Görüşmek üzere!


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz