12 Haziran, 2015

Yağmurlu günler

Bugünlerde hep yağmur var Ankara'da...Gün içinde yazdan bahara, güneşten yağmura geçip duruyoruz. Hele ki geçenlerde öyle yağmur yağdı ki, bir çoğunuz haberlerden de takip etmiştir, Ankara sular seller altındaydı...

Yağmurlu günlerde örgü örmek daha bir güzel, hele de yanında bir fincan sıcak kahve ve ya orta şekerli Türk kahvem varsa...

These days are all rainny in my city and crocheting is my favorite thing to do...
 Here ara my latest projects; tablemats and coasters.

Bir süredir tüm diğer örgülerimin yanında renk renk suplalar örüyorum. Son ördüklerimi Etsy dükkanıma ekledim, şimdi müşterilerini bekliyorlar.




Bu suplalar arama yaptığınızda karşınıza en çıkacak model. Çok örülmesine rağmen çok sevimli olduklarını düşündüğüm için ben de ördüm.





Sizler de örmek isterseniz şablonuna buradan ulaşabilirsiniz.


You can find these palcemats and coasters on my Etsy shop.

And you can crochet them, her is the link to pattern of tablemat and coasters.


Ben suplalarımda Nako Pırlanta kullandım, tutkallamama gerek kalmadı, oldukça tok düştü örgüsü ve ütülemek yeterli oldu. Ama ufak bir tavsiye çok sıcak ütülemeyin fazla incelmesin...

Ben şimdilik supla örmeye devam ediyorum, tabi ki araya bir çok farklı projede alarak...

Bu arada bu suplalara aynı model bardak altlıkları çok yakışır diye düşündüm  ve renk renk bardak altlıkları da ördüm (bu bardak altlıklarının örülmesinde kardeşimden biraz destek aldım)..



Bu sıralar tığla örgü örmek çok keyif veriyor, yakında yeni projelerle karşınızda olmayı diliyorum...

Görüşmek üzere
Share:

1 yorum:

  1. kolay ama göz dolduran bir örnek arıyordum çok teşekkür ederim benim için ideal bir örnek oldu bu :))

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz